Nesuferita leapsa. Uite ce ma pune Adelaida sa fac:
1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.
Iata ce am gasit:
"Explicarea comportamentului consumatorului are la baza succesiunea de acte care definesc continutul procesului decizional de cumparare a serviciilor. Ele sunt grupate in cadrul urmatoarelor etape: constientizarea nevoii, culegerea de informatii, evaluarea alternativelor, achizitionarea serviciului si postcumpararea. Alti autori regrupeaza primele trei etape intr-una singura, ajungand la urmatoarea succesiune: precumpararea, cumpararea si postcumpararea serviciilor."
(Marketingul Serviciilor - Iuliana Cetina)
Neinteresant, nu-i asa? Si nu dau leapsa la nimeni. Uite-asa!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
Nesuferita leapsa, nesuferita si eu dar ce nesuferita ai fi fost tu dak cea mai apropiata carte ar fi fost maualul de Cybermarketing...
Ascunde-le pe toate si fa loc pe rafturi pt maunalul de Marketing agroalimentar... (logica acestui comentariu sta in frustrarea mea si "cheful" nebun si interesul total in a studia materii "fascinante", predate de profesori cel putin la fel de "fascinanti")
Ai si tu dreptate aici ;)
Trimiteți un comentariu