luni, 17 decembrie 2007

Nu eu am furat Craciunul


A nins in sfarsit. Toata lumea astepta asta. Mai putin eu. Nu a tresarit nimic in mine cand am vazut fulgii mari de zapada, fulgi care in trecut ma faceau sa radiez de bucurie.
Atmosfera de Craciun lipseste anul asta, nici colindele nu imi mai plac, sunt triste...
Nu sunt insensibila in preajma sarbatorilor insa pana atunci nu simt decat frigul ingrozitor de afara, cu atat mai greu de suportat in fiecare dimineata in statia de autobuz. Si as putea gasi numai chestii negative: parul, care se incapataneaza sa se onduleze in ciuda insistentelor mele, haina groasa care nu ma lasa sa ma misc deloc, bagajele imense pline de pulovere voluminoase...
Refuz sa cred ca am inima inghetzata, este de vina doar stresul de zi cu zi.
Vreti sa ma colindati? Poate mi-l da cineva inapoi pe Mos Craciun.

PS: Inca nu l-am gasit, dar cred ca stiu de ce nu vine la mine :)

Niciun comentariu: