vineri, 1 iunie 2007

E ziua mea ;)


Azi e 1 iunie! Asta a fost primul gand pe care l-am avut in minte in aceasta dimineata... Inca un motiv sa fiu vesela, sa fiu "in the mood" pentru a ma aranja in mod special, sa dau si sa primesc telefoane, sms-uri etc.
In mare cam asa a fost, dar preocupata fiind de unele chestii (cum ar fi examenul de maine, nebunia de la serviciu, stresul ca nu mai am minute sa mai vorbesc la telefon, nehotararea caracteristica pe care o am in ceea ce priveste unele chestii minore si muuulte altele) mi-am dat seama ca azi am uitat sa fiu copil.
Mi-am adus aminte abia cand m-a sunat mama cerandu-si scuze ca a intarziat cu apelul fiind si ea foarte ocupata. In multitudinea de urari, in mod special mi-a ramas una in minte: sa fii pe val si in acelasi timp pe picioarele tale...inca nu m-am hotarat de ce imi place asa mult :)
Pana la urma, chiar si eu am ceva de sarbatorit azi. E ziua mea!

Niciun comentariu: