marți, 12 iunie 2007

New summer resolutions

Gata sesiuneaaa! Am intrat oficial in vacanta! S-a mai dus inca un an scolar, ma asteapta o vara hot si cred eu, destul de interesanta :) Fara sa vreau ma gandesc la sperantele si gandurile pe care mi le faceam vara trecuta gandindu-ma la perioada ce ma va astepta in Bucuresti:
- de gasit un job DA
- de cunoscut lume noua, noi prieteni DA
- de vizitat locuri noi DA
- de luat examenele DA
Le-am amintit pe cele pe care le-am realizat, fara sa ma gandesc la luuunga lista cu cele pe care nu le-am infaptuit.
Nici o grija, mai este timp, a venit vara, timpul trece mai incet, exista destul timp pentru toate...

Un comentariu:

Anonim spunea...

gandindu-ma ca opusurile se atrag iti las un comment cu privire la realizarile mele:
De cautat un job: NU
De cunoscut multa lume: NU
De vizitat multe locuri: ASA-SI-ASA
De luat examene: 70%