luni, 6 august 2007

Caut hobby! Ofer recompensa




Tot ceea ce fac de aproape o saptamana este sa stau in pat si sa tusesc. Oare ce face un om bolnav cand zace? In afara a 70% din timp in care se presupune ca doarme ca doar se reface, nu? Se uita la televizor? Citeste? Sta pe internet? Vorbeste la telefon? Primeste vizite? Nu e de ajuns! Va spun, le-am facut pe toate! Oare ce ar trebui sa faci cu atata timp liber care te copleseste deodata... Am constatat dezamagita ca nu mai stiu cum e sa stau degeaba, desi asta este lucrul pe care mi-l doream.
Ok, am zis, hai sa fac un lucru care imi place. In afara celor amintite mai devreme care sunt banale si cotidiene. Ceva care imi place sa fac si nu prea am avut cand. Si ma gandesc, si ma gandesc... Efectiv nu am gasit nimic concret. Ups, oare chiar nu am un hobby? Ca pana la urma despre asta e vorba, o pasiune pe care o ai, acel timp liber pe care il petreci intr-un mod anume pentru ca iti face placere, te face sa te simti bine.
Ma duc imediat si verific ce am trecut in rubrica de hobby-uri in CV...bla, bla... Nimic concret, activitati mai mult teoretice fata de care cred eu ca am o oarecare afinitate. In fine.
Mamei nu pot sa-i reprosez nimic. Cand eram mica a incercat sa ma duca la diverse activitati: inot, dansuri, canto, la chitara, la sah, tenis si altele. Se pare insa ca nu s-a legat nimic.
Eu inca mai sper ca zace in mine un talent nedescoperit... e doar o problema de timp :)








6 comentarii:

Anonim spunea...

marinutza dak hobby-ul tau preferat e clubareala si agatatul :P cum draq sa le faci knd esti racita???
bucurate cat mai poti de leneveala asta k nu se stie knd o mai prinzi,vine ultimul an remember???

andrei cavassi spunea...

tare blogu..ca de la un timid la altul,keep up

Emi spunea...

Picteaza ceva :P
Sau imbunatateste-ti skillurile deja existente... merge si cel de agatat sau klubbin' :))

Sorin spunea...

agatatul si clubbingul nu cred ca sunt hobby-uri pentru ca nu au un produs final ci este doar o modalitate de a trece timpul.;) gradina nu are, balta nu are peste, de crosetat nu o vad pe marinutza. doar astea sunt hobby-uri :D inca mai e timp de lenevit... spor la lenevit ca da scoala peste noi

Mermaid spunea...

Ok, so no hobby? Doar leneveala?

Sorin spunea...

Vacanta este o stare anormala pe care noi o traim dupa o perioada agitata numita anul de studii. In vacanta totul se schimba devine monoton, ne petrecem timpul in locuri noi incitante si apoi venim inapoi sa lenevim. E prea cald sa actionam asa ca stam (sau muncim, dar cand vii acasa iti mai arde sa faci ceva?) :))