vineri, 26 octombrie 2007

Ciudata cu accente trendy




Sunt genul de persoana care traieste intens.
La comedii rad, la drame plang, la horror ma ingrozesc.
Privirile mele ma tradeaza intotdeauna, nu pot sa-mi ascund trairile.
Ma exteriorizez la maxim, starile mele variaza de la o clipa la alta.
Rad, plang, tip, dansez, cant...le fac pe toate fara nicio jena deoarece asta sunt.
Beau bere la terasa fara sa ma intereseze ce zic baietii de la masa vecina, dansez de una singura, cant pe strada.
Am prieteni putini dar adevarati.
Imi place sa studiez lumea si recunosc.
Fac deseori o impresie gresita celor care ma vad prima data.
Ma afecteaza si ma influenteaza ce se intampla in jurul meu probabil mai mult decat arat.
Nu am fost alintata dar imi place sa ma alint singura.
Ma plictisesc relativ repede.
Imi place sa ma joc.
Imi place sa scriu pe blog.

Un comentariu:

Adelaida spunea...

As vrea sa accentuez un anumit cuvant care te caracterizeaza destul de bine: TZIPATUL!

Chiar si pentru ca peste noapte parul Sabinei devine drept...

E trademark-ul tau k ink nu am cunoscut pe altcineva care sa tipe asa des si asa de nuantat ca si tine!

Prietenii stiu de ce!...Sau macar se straduiesc sa inteleaga...