sâmbătă, 16 februarie 2008

Si ce va urma?

Mi s-a pus o intrebare...In ce timp traiesti? In trecut, prezent sau viitor? Si am raspuns ca traiesc in secunda urmatoare, in viitorul imediat apropiat. Asta nu inseamna ca sunt o persoana calculata si ca ma gandesc la consecintele actelor mele.
Este vorba despre placerea de a anticipa ce se va intampla in secunda urmatoare, de a anticipa faptele celorlalti. Este ca un pariu cu tine insuti...situatia este atat de previzibila? Il cunosti atat de bine pe celalalt incat sa stii care va fi urmatoarea lui replica sau actiune? O nebunie, daca stai sa te gandesti. Un nou hobby de-al meu :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

da, se poate anticipa reactia cuiva, pana la o limita se poate anticipa viitorul, asta daca ii cunosti foarte bine pe cei din jurul tau. si eu traisc in viitor, dar imi place sa ma gandesc la viitor...
PS: multumesc pt aprecieri :)