marți, 18 martie 2008

Mi-am dat seama

Mi-am dat seama ca vad lucrurile altfel. Mi-am dat seama ca nu imi mai place sa vorbesc cu orele la telefon, ca prefer sa ies la o bere decat sa ies in club, ca prietenii nu reusesc intotdeauna sa ma inveseleasca. Mi-am dat seama ca trebuie sa zambesc no matter what deoarece problemele nu se rezolva daca stau suparata si nimeni nu doreste sa aiba de-a face cu o persoana morocanoasa. Mi-am dat seama ca nu poti sa faci pe cineva sa te iubeasca, dar poti sa fii o persoana iubita. Mi-am dat seama ca exista prietenie adevarata si la distanta. Mi-am dat seama ca doi oameni pot privi acelasi lucru dar pot vedea ceva total diferit. Mi-am dat seama ca pot sa plec dimineata vesela la serviciu, daca ascult cateva melodii preferate. Mi-am dat seama ca apreciez mult mai mult lucrurile pe care le fac mai rar, caci ceea ce e mult strica. Mi-am dat seama ca sunt mai reflexiva, ca imi place acasa, ca imi place sa fac poze. Mi-am dat seama ca am inceput sa apreciez oameni pe care ii ignoram. Mi-am dat seama ca o discutie cu un baiat ma face sa realizez mai multe decat o discutie cu o fata, ca exista persoane care ma fac sa nu ma simt in largul meu, ca inca mai rosesc. Mi-am dat seama ca imi place sa ma duc singura la shopping, ca imi place sa cumpar cadouri. Mi-am dat seama ca imi place sa vorbesc cu straini, ca imi place sa pun intrebari ciudate si sa trag concluzii, ca imi schimb starea de la o secunda la alta, ca fac compomisuri. Mi-am dat seama ca fiecare are alt mod de a arata ceea ce simte si nu judec pentru asta. Mi-am dat seama ca ma maturizez.

4 comentarii:

Lumi spunea...

Ne dam seama de chestii zilnic, e bine ca ai fost inspirata sa le notezi, de obicei, ne dam seama de niste lucruri incredibile si uiam sa le notam.

Faptul ca iti place mai mult o conversatie cu un baiat stii din ce caza isi are originea ;). Am avut conversatii super tari si cu fete si cu baieti, insa imi plac mai mult conversatiile cu baietii (in general), pentru ca imi ofera, pe langa shimburi faine de replici si atractie si tensiune sexuala, nu conteaza la ce nivel, constient si incosntient, la un nivel mai mare sau mai mic :).

Mermaid spunea...

Doar despre asta e vorba? Despre atractie si tensiune sexuala? Sper ca nu... Este doar altfel, poate alt mod de gandire. Like I said: te uiti la acelasi lucru dar vezi altfel :)

Anonim spunea...

Intr-adevar...incepi sa te maturizezi! Nu stiu daca sa te felicit sau sa te compatimesc. Poate putin din amandoua!:)

Mermaid spunea...

Sa privim partea buna a lucrurilor :))