joi, 17 aprilie 2008

Ca 2 unde intr-o faza...


Vrei sa fii my best friend? Chiar vrei asta? Chiar crezi ca poti?
Iti spun eu atunci ce trebuie sa faci: sa ma asculti atunci cand rad, atunci cand plang, chiar si atunci cand nu iti dai seama daca rad sau plang.
Sa nu imi dai sfaturi pe care nici tu nu le crezi sau nu le aplici.
Sa ma astept intotdeauna din partea ta la o parere sincera si obiectiva, oricat de critica ar fi ea.
Sa ne intelegem din priviri, sa stii ce cadouri mi-ar placea sa primesc.
Sa ne influentam dar sa nu copiem.
Daca ne vedem rar, sa vorbim la telefon des. Daca ne sunam des, sa ne vedem rar.
Sa iti cunosc jumatatea (e important pentru mine chiar daca nu crezi asta).
Sa fii alaturi de mine indiferent ce decizie iau.
Sa imi prezinti si alt mod de a vedea viata si sa ai argumente, evident! :)
Sa avem cel putin un mic secret al nostru...asa, ca sa ma simt putin mai speciala.
Sa nu-mi ascunzi nimic, nimic ce crezi ca m-ar interesa dar m-ar distruge daca as afla.
Cu siguranta, eu voi face mult mai mult pentru tine!

3 comentarii:

Anonim spunea...

a aplicat cineva pana acum la acest post?? sa inteleg ca se fac disponibilizari :))

Mermaid spunea...

:)))) Schimbari de substrat!

Adelaida spunea...

anonim vrea sa candideze?