miercuri, 25 iulie 2007

Bucurestiul nu dauneaza grav sanatatii


Help! De cateva zile ma complac intr-o amorteala de neinvins. Firea mea energica nu mai face fata... acelasi scenariu zi de zi, aceeasi oboseala si lene ma cuprinde si timpul trece tot mai greu si totul e fierbinte, foarte fierbinte.
Sa fie de vina Bucurestiul? Nebunia capitalei care ma atragea si ma facea sa ma simt independenta pare sa nu ma mai motiveze. Si totusi refuz sa cred asta, energia mea doar se topeste...
Nu sunt de acord cu cei care considera ca Bucurestiul dauneaza grav sanatatii. Am stiut de mult ca asta e ceea ce imi doresc, sa descopar ceva nou, sa incep o noua etapa in viata mea. Si totusi nu am plecat fara sa ma uit inapoi si in nici un caz nu mi-am uitat prietenii. Este perioada in care desopar lumea din jurul meu si ma descopar pe mine... si asta imi place la nebunie.
Deja prind viata, imi revine speranta, incep sa ma racoresc... am nevoie doar de un mic stimulent :)

Niciun comentariu: